Dolce Gusto - protože káva není jenom černá

15.01.2019

kapslový systém dolce gusto

V České republice nejoblíbenější kapslový kávovar – i tak se dá jednoduše popsat Dolce Gusto v jedné větě. Značka Nescafé Dolce Gusto spadá pod nadnárodní firmu Nestlé, která je, co se velikosti týče, největší firmou s potravinami na světě. Není tedy divu, že i samotné Dolce Gusto se těší velké popularitě nejen v České republice.

Pro Dolce Gusto, jako např. i pro Nespresso, existuje hned několik různých kávovarů, se kterými jsou kapsle kompatibilní. Jednotlivé kávovary se potom liší hlavně designem a možností nastavení velikosti nápoje (starší typy nepodporují automatické zastavení), všechny jsou však od stejného výrobce – společnosti Krups, která s Nescafé na systému Dolce Gusto spolupracuje.

jaké nápoje dolce gusto nabízí?

Nescafé má v současné době v nabídce téměř 40 různých nápojů od základního Espressa až po speciální limitované edice inspirované kávovými velmocemi. Ty nejoblíbenější a, podle našeho názoru, nejlepší, samozřejmě zakoupíte i na našem eshopu! :) Za zmínku určitě stojí např. velmi silná a intenzivní káva Barista nebo vynikající kakaový nápoj vhodný i pro děti Nesquik.
  
 kavovary

kolik za přístroj s kapslemi zaplatím?

Cena samostatných kávovarů se pohybuje od 900 do 5000 Kč. Záleží samozřejmě na typu kávovaru a, jak jsme si řekli, na jeho designu. Fanoušci oblých tvarů a moderního designu si tedy budou muset připlatit.

Kapsle jsou na tom cenově o poznání lépe, za balení 16 kapslí zaplatíte v průměru 149,- (v akci samozřejmě méně). Dejte si však pozor na některé limitované edice kapslí, které jsou baleny po 10 nebo 12 kapslích za stejnou cenu, cena na jednu kapsli je tedy podstatně vyšší!

v čem je dolce gusto lepší než nespresso?

Systém Dolce Gusto má nepochybně svá pro i proti. Ve srovnání s kávovary Nespresso má však jednu obrovskou výhodu, a to sice, že dokáže připravit i studené nápoje. Tuto funkci člověk ocení nejvíce v letních měsících, kdy teploty dosahují tropických hodnot a ledová káva je jako vysvobození.

existují pro dolce gusto nějaké alternativy?

Samozřejmě! Alternativních kapslí pro systém Dolce Gusto existuje celá řada. Kapsle od vybraných a námi ověřených výrobců Vám nabízíme na našem eshopu. Výhodou těchto alternativních kapslí je nižší cena a často i větší výběr druhů, včetně velmi exotických či neobvyklých kombinací! ????

s_l1600
Jestli zrovna zvažujete koupi kapslového kávovaru nebo se poohlížíte po novém, Dolce Gusto můžeme jen doporučit! Kapsle jsou dostupné v každém větším supermarketu (nebo online ;) ) za velice příznivou cenu a pokud byste si nevěděli rady s výběrem, stačí se na nás obrátit a společně určitě vybereme tu pravou zrovna pro Vás! :)


Váš tým z
Upraženo.cz


Sdílejte článek
biscuit
Aby se vám web dobře používal (Souhlas s cookies)

Pro co nejpohodlnější používání webu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Povolit vše".

cog Nastavení cookies

Upravte si cookies dle vlastních preferencí.

angle_up Technické cookies - nezbytné pro správné fungování webu

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

angle_up Analytické cookies - Google Analytics měření návštěvnosti stránek a uživatele

Tyto cookies nám umožňují měřit výkonnost našich webových stránek a našich online kampaní. S jejich pomocí zjišťujeme počet návštěv, zdroj návštěv a další parametry. Shromážděné údaje zjišťujeme v agregované podobě, která nám neumožňuje údaje dohledat ke konkrétnímu uživateli. Pokud tyto cookies deaktivujete, nebudeme moci analyzovat výkonnost našich webových stránek a optimalizovat je pro co nejsnažší užívání.

angle_up Personalizované a reklamní cookies - pro zkušenost šitou na míru

Tyto cookies nám umožňují lépe cílit a vyhodnocovat marketingové kampaně.